Delft stralende middelpunt van Uitfestival!

De promotie voor onze stad Delft was veruit de meest ludieke en creatieve verschijning afgelopen weekend op de cultuurmarkt tijdens het Haags Uitfestival.

Acht Delftse partners gooide hoge ogen bij de kickoff van het nieuwe culturele seizoen. De in het oog springende promotiestand bestond onder meer uit een doorzichtige container waar in het kader van het Gouden Eeuw jaar tientallen gouden ballonnen waren gestopt. Diegenen die het juiste aantal wist te raden, maakte kans op n compleet verzorgde dag in Delft of kon andere leuke Delftse prijzen winnen. De animo hiervoor was zeer groot. Honderden Uitfestival bezoekers deden mee aan deze prijsvraag. Een regelrecht succesnummer.


Wethouder cultuur Bas Vollebregt stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken en prees op zijn Social Media de samenwerking en het resultaat. De acht verschillende partners die hieraan hun bijdrage hebben geleverd zijn: Delft Marketing, Royal Delft, Vermeercentrum Delft, Heinen Delfts Blauw, Prinsenhof Delft, Science Centre, Theater de Veste en De Burgemeesters.
Cookies
We gebruiken cookies om uw bezoek aan deze website zo plezierig mogelijk te maken. We onthouden bijvoorbeeld uw persoonlijke instellingen. Ook gebruiken we Google Analytics om inzage te krijgen in de gebruiksvriendelijkheid van de website en deze vervolgens te kunnen verbeteren.
Klik hier voor meer informatie